Chcete byť kráľom marketingu? Učte sa od lídrov a legiend v odbore!

Pripravte sa na kariérny postup. Evidence-Based Marketing Academy (EBMA), na University of New York in Prague (UNYP), je prelomový program celoživotného vzdelávania v oblasti marketingu. Učte sa od lídrov a legiend v odbore.

16.05.2024 00:00
P1030410, pr, nepouzivat Foto:

Najľahšia vec na svete? Marketing! Myslia to všetci aj vo vašej firme? Že marketing každý hravo zvládne? Ale kdeže – keď pride na lámanie chleba… Veď to poznáte. Vtedy sa rýchlo ukáže, že je to celkom ináč.

Dobrý marketing robí dobrý biznis

Cieľom marketingu je predať správny produkt alebo službu – a to v správnom čase, na správnom mieste a za správnu cenu. Aby sa vám to podarilo, musíte bezpodmienečne identifikovať zákazníka a uspokojiť jeho potreby. Efektívna distribúcia a propagácia je len posledný krok a samozrejmosť. To sa ľahko povie, a čoraz ťažšie urobí. Ako dosahovať udržateľné úspechy v marketingu, ustavične držať krok, byť stále in – v rýchle sa meniacej dobe, v ktorej žijeme? A najmä – ako byť úspešný aj v budúcnosti?

,,Bude to znieť ako marketing. A je to marketing, ale náš program je naozaj jedinečný,” hovorí jeho vedúci Sotiris Karagianis, Director of Graduate Studies in Business and Psychology na University of New York in Prague.

Evidence-Based Marketing Academy (EBMA) je prelomový program celoživotného vzdelávania vedúcich pracovníkov v oblasti marketingu v Českej republike. Je však otvorený aj pre záujemcov zo Slovenska. Ponúka jedinečnú příležitost pre skúsených marketérov, ktorí túžia pozdvihnúť svoju kariéru a prehĺbiť si skúsenosti s najpokročilejšími marketingovými a PR stratégiami.

Nijaké zložité teórie, ale najmä overené skúsenosti z praktického života. Iniciatívu vyvinuli v spolupráci s Marketingovou radou, ktorá vznikla v rámci Asociáce komunikačných agentúr ČR. Program je podporený poznatkami mezinárodne skúsených odborníkov z praxe.

Čo je Evidence-Based Marketing Academy (EBMA)?

"Program stojí na aplikáci marketingových princípov založených na dôkazoch,” približuje lektorka Juwana Jenkins ktorá vyučuje taktiež na School of Business na University of New York in Prague. "Zameriavame sa na využitie reálnych dát a najnovších vedeckých poznatkov na dosiahnutie účinnejších a efektívnejších marketingových výsledkov.”

Foto: UNYP
UNYP-333, pr, nepouzivat

Vedúci programu Sotiris Karagianis dopĺňa a zdôrazňuje: "Záujemcom ponúkame aj neoceniteľné množstvo praktických znalostí a skúseností špičkových lídrov vo svojich odboroch. Prednášajú u nás marketingoví špecialisti s medzinárodným renomé. Keby som mal spomenúť tých z domácich, českých firiem, sú medzi nimi takí silní hráči ako napríklad Head of Brand Strategy PPF Group, Marketing Director Tchibo CZ & SK či bývalý Marketing Director Českej sporiteľne.”

Viac si prečítate tu: https://www.unyp.cz/…ing-academy/

Pre koho je akadémia vhodná?

EBMA je šitá na mieru skúseným marketérom. Je ideálna pre tých, ktorí chcú ďalej rásť a posilňovať svoju pozíciu v rámci organizácie, pre ktorú pracujú. Lektori sa zhodujú, že program EBMA je ideálna voľba pre profesionálov, ktorí chcú doplniť svoje vysokoškolské vzdelanie o špecializované znalosti v súčasných marketingových praktikách.

Hlavné body programu:

Komplexný učebný plán zahŕňa predmety a oblasti ako sú: marketingové vedenie, stratégia rastu značky a trhu, marketingové a komunikačné stratégie, výzkum a vzťahy s verejnosťou a mnoho iných. Kurz je navrhnutý tak, aby pokryl všetky aspekty strategického marketingu a ukázal jeho aplikáciu na príkladoch prvotriednej práce.

Foto: UNYP
UNYP-200, pr, nepouzivat

Kompletný obsah program a rozvrh lekcií nájdete tu: https://www.unyp.cz/…ing-academy/

Učte sa od velikánov českého marketingu, ako sú napríklad Josef Havelka, Jakub Petřina, Štefan Sarvaš, Steffan Saemann, Jan Suda a Rostislav Starý, spolu s ďalšími významnými osobnosťmi ako sú Sotiris Karagiannis či Juwana Jenkins.

chyba